Bubble Frog
Bubble Frog. Branding για το αγαπημένο βατραχάκι που θα μετατρέψει τις στιγμές μας σε μαγικές.
Ο λογότυπος έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να φέρει τη φιγούρα του βατράχου, αλλά απαρτίζεται από διαφορετικά στοιχεία που έχουν ιδιαίτερη σημασία: V > καλαμάκι, ποτήρι κοκτέιλ (Μαρτίνι), γαρνιτούρα, φέτα λάιμ, αλλά και από το αρχικό του ονοματεπώνυμου του ιδιοκτήτη.
Επίσης, η μινιμαλιστική φόρμα του λογοτύπου, επιτρέπει στο βατράχι μας να μετατρέπεται αναλόγως την περίσταση σε διαφορετική φιγούρα.
Εμπνευσμένοι από τις κατηγορίες του party, catering, private services, wedding επιδέχεται κι άλλα στοιχεία.
Η τυπογραφία, έντονη όπως και το βατράχι μας. Οι γραμμές και τα σχήματα συμβαδίζουν με τα στοιχεία της γραμματοσειράς.
Η χρωματική παλέτα έχει ως βασικούς πυλώνες το λευκό και το μαύρο, ώστε να αποτυπώνουν την ουδετερότητα, την προσαρμοστικότητα και τον επαγγελματισμό.
Άσπρο
Συνδέεται άμεσα με το φως, την καλοσύνη, την αθωότητα, και την αγνότητα. Θεωρείται το χρώμα της τελειότητας. Το λευκό σημαίνει ασφάλεια, καθαρότητα και καθαριότητα. Τέλος, το λευκό φέρει θετική αύρα, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να αποτελέσει μια επιτυχημένη αρχή.
Μαύρο
Συνδέεται με την εξουσία, την κομψότητα, το θάνατο, το κακό και το μυστήριο. Υποδηλώνει δύναμη και εξουσία, ενώ ταυτόχρονα υποδεικνύει ουδετερότητα και επαγγελματισμό.
Χρυσό
Ξυπνά το συναίσθημα του prestige. Η σημασία του χρυσού είναι η φωτεινότητα, η γνώση και ο πλούτος.
Ανοιχτό κόκκινο
Συνδέεται με την χαρά, πάθος, αγάπη, ευαισθησία.
Πράσινο
Συμβολίζει την ανάπτυξη, την αρμονία, τη φρεσκάδα και τη γονιμότητα. Είναι χρώμα ιδιαίτερα συναισθηματικά δεμένο με την ασφάλεια. Το πράσινο έχει εξαιρετική επουλωτική δύναμη. Είναι το πιο γαλήνιο χρώμα για το ανθρώπινο μάτι. Υπονοεί σταθερότητα και υπομονή. Στην εραλδική, το πράσινο υποδηλώνει την ανάπτυξη και την ελπίδα. Το πράσινο δείχνει ασφάλεια. Είναι το χρώμα της ελεύθερης διόδου στον δρόμο.
Ο λογότυπος έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να φέρει τη φιγούρα του βατράχου, αλλά απαρτίζεται από διαφορετικά στοιχεία που έχουν ιδιαίτερη σημασία: V > καλαμάκι, ποτήρι κοκτέιλ (Μαρτίνι), γαρνιτούρα, φέτα λάιμ, αλλά και από το αρχικό του ονοματεπώνυμου του ιδιοκτήτη.
Επίσης, η μινιμαλιστική φόρμα του λογοτύπου, επιτρέπει στο βατράχι μας να μετατρέπεται αναλόγως την περίσταση σε διαφορετική φιγούρα.
Εμπνευσμένοι από τις κατηγορίες του party, catering, private services, wedding επιδέχεται κι άλλα στοιχεία.
Η τυπογραφία, έντονη όπως και το βατράχι μας. Οι γραμμές και τα σχήματα συμβαδίζουν με τα στοιχεία της γραμματοσειράς.
Η χρωματική παλέτα έχει ως βασικούς πυλώνες το λευκό και το μαύρο, ώστε να αποτυπώνουν την ουδετερότητα, την προσαρμοστικότητα και τον επαγγελματισμό.
Άσπρο
Συνδέεται άμεσα με το φως, την καλοσύνη, την αθωότητα, και την αγνότητα. Θεωρείται το χρώμα της τελειότητας. Το λευκό σημαίνει ασφάλεια, καθαρότητα και καθαριότητα. Τέλος, το λευκό φέρει θετική αύρα, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να αποτελέσει μια επιτυχημένη αρχή.
Μαύρο
Συνδέεται με την εξουσία, την κομψότητα, το θάνατο, το κακό και το μυστήριο. Υποδηλώνει δύναμη και εξουσία, ενώ ταυτόχρονα υποδεικνύει ουδετερότητα και επαγγελματισμό.
Χρυσό
Ξυπνά το συναίσθημα του prestige. Η σημασία του χρυσού είναι η φωτεινότητα, η γνώση και ο πλούτος.
Ανοιχτό κόκκινο
Συνδέεται με την χαρά, πάθος, αγάπη, ευαισθησία.
Πράσινο
Συμβολίζει την ανάπτυξη, την αρμονία, τη φρεσκάδα και τη γονιμότητα. Είναι χρώμα ιδιαίτερα συναισθηματικά δεμένο με την ασφάλεια. Το πράσινο έχει εξαιρετική επουλωτική δύναμη. Είναι το πιο γαλήνιο χρώμα για το ανθρώπινο μάτι. Υπονοεί σταθερότητα και υπομονή. Στην εραλδική, το πράσινο υποδηλώνει την ανάπτυξη και την ελπίδα. Το πράσινο δείχνει ασφάλεια. Είναι το χρώμα της ελεύθερης διόδου στον δρόμο.
Category: Marketing & advertising, Visual identity, Web development
Designed: 2024
Location: Rethymno
Website Design: WebPixel